Wednesday, May 23, 2007

Meniul zilei

Într-o zi vine pe la mine un prieten, căruia îi arăt ce e cu blogu meu. "Bun, zice, nu e rău, că nu ştiu dacă mai face şi altcineva aşa ceva, da'... nu ştiu cât de mult te reprezintă chestiile astea. Ar trebui să faci un blog în care să te exprimi aşa cum faci de obicei... Ar prinde la lume mai bine..." Interesantă idee, îmi zic. O singură problemă am... Nu numai că ar trebui să o iau de la zero, ceea ce, de altfel, n-ar fi mare chestie, dar mai sunt câteva sute de bloguri ale unor oameni din ţara asta care fac aceeaşi treabă... Aş fi doar unul în plus...
Aşa că m-am gândit eu (mult şi bine :D) şi mi-am zis că cea mai bună soluţie ar fi să mă manifest tot aici. Şi cum multe dintre expresiile care ar sugera ceea ce vreau să fac sunt deja fumate, ceva legat de bucătărie mi s-a părut a fi cea mai bună alegere. Sau de o terasă la mare... sau un club din Iaşi... Oricum, Meniul zilei mi s-a părut a fi cea mai fericită alegere.
Nu-mi mai rămâne decât să vă avertizez: Feriţi-vă de ceea ce e trecut la această categorie, nu ştiu să gătesc prea bine! Noroace!

No comments: