Thursday, November 09, 2006

Începuturi


Ma gandeam zilele astea, in timp ce cautam si nu gaseam niste carti pentru scoala, cam cum se descurca altii care sunt pusi in aceeasi situatie. E bine stiut ca, atunci cand trebuie sa cautam informatii pentru scoala, uneori ne gasim in impas. fie nu stim unde sa cautam, fie, din diverse motive, nu avem destul timp pe care sa-l pierdem cautand prin biblioteci sau librarii (daca este cazul). Care este cea mai la indemana solutie? INTERNETUL!!! Slavit fie ala de l-a inventat! Ma aflam, asadar, in aceasta situatie: nu gaseam ce imi trebuia, asa ca am apelat la internet! Si, ce sa vezi... nici aici nu am gasit tot ceea ce imi trebuia... adica numai informatii partiale, multe care nu se legau de ceea ce aveam eu nevoie, altele care trebuiau completate, compilate si retusate.
Asa ca, gandindu-ma ca, poate, nu sunt singurul in aceasta situatie, mi-am zis ca nu ar fi rau daca as avea posibilitatea de a gasi si alti... napastuiti... ca sa ne varsam of-urile impreuna.
Am credinta ca ma pricep la cautari... Dar mai dau si eu cu capu'n zid din cand in cand... Asa ca ma intrebam: altii cum se descurca? Gasesc mereu ceea ce cauta? Le ajung informatiile? Ii ajuta?
Si mai e ceva...
Curiozitatea... Stiu ce gandesc eu despre invatatura, despre scoala si profesori, despre modaliati alternative de invatare. Altii ce pareri au?
Ce inseamna sa fii elev sau student in ziua de azi? Cat acces avem la informatie? Cum cautam informatii?
Prin urmare, solutia care mi-a venit in minte a fost una simpla si de actualitate: UN BLOG! E la moda in ziua de azi, si poti scrie aici ce te doare sau ce iti place fara prea multe batai de cap si fara sa te eclipsezi de ceea ce ar putea zice altii... Nu de alta, dar nu te stie nimeni...
Ce am de facut de acum? Sa astept ca sa intrati voi pe blog, sa comentati diferite chestii pe care le veti gasi pe aici, dandu-mi astfel de lucru...
Va astept!

No comments: